Service desk engineer

  • 32/40 uur
  • MBO/HBO
  • Per direct
  • €2000 - €3200

Als service desk engineer bij WeDevelop is je werkweek nooit saai! je krijgt met veel verschillende projecten te maken, dit is natuurlijk een hele uitdaging. Verwachten wij dat jij bij elk project direct in het diepe springt om alle bugs op te lossen? Zeker niet! Wij zijn een team, je zult veel met de andere ontwikkelaars samenwerken om de websites draaiend te houden en bugs op te lossen. Je zult als service desk engineer de klant telefonisch of per ticket te woord staan en ervoor zorgen dat het probleem duidelijk is omschreven. Indien mogelijk kijk je of hier direct een oplossing voor is of dat het ticket door moet worden gezet naar de 2e lijn. Daarnaast ben je betrokken bij het onderhouden en monitoren van zowel de infrastructuur van onze interne systemen als de servers voor de klantprojecten.

 

Solliciteer direct

image 1
image 2

Wij werken met SLA’s. Het is dus jouw taak als service desk engineer om ervoor te zorgen dat er op tijd wordt gereageerd op een melding en dat er wordt ingegrepen bij incidenten. Ook ben je medeverantwoordelijk voor het up-to-date houden van de projecten volgens de SLA. Je bent als het ware de schakel tussen de klant met een probleem en het development team.

Daarnaast investeren wij ook in onze werknemers. Je krijgt voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen, nieuwe tools te leren en mee te denken met het verbeteren van de organisatie.

Wat zoeken wij?

  • Je hebt kennis van PHP en OOP
  • Je hebt kennis van front-end development (HTML5, CSS3, JavaScript)
  • Je hebt interesse in serverbeheer en monitoring
  • Je bent communicatief vaardig en kan klanten goed te woord staan
  • Je kan incidenten duidelijk beschrijven en documenteren
  • Bij een incident weet jij je hoofd koel te houden (je staat er nooit alleen voor!)
  • Ervaring met de Linux command line is een pré
  • Ervaring met het beheren en monitoren van servers is een pré
  • Ervaring met Jira Service Desk is een pré

 

Verder ben je...

  • Flexibel: je werkt gestructureerd maar weet wanneer flexibiliteit belangrijker is om onze klanten goed te helpen
  • Vindingrijk: je bent geïnteresseerd in innovatie en weet oplossingen te zien die soms buiten de kaders liggen
  • Betrokken: je bent betrokken bij de verhalen van onze klanten en je collega's, samen helpen we elkaar verder
  • Daadkrachtig: je doet wat je zegt, bent proactief en betrouwbaar

Lees hier meer over onze kernwaarden.

Wat bieden wij jou...

  • Bonusregeling bij goed resultaat
  • Vrijheid om thuis of op kantoor te werken (1 dag per maand "verplicht" op kantoor voor een borrel)
  • Mogelijkheid om samen met iemand aan je persoonlijk ontwikkelplan te werken
  • Opleidingsbudget voor conferenties en trainingen
  • Eigen laptop, 34" curved monitor, toetsenbord en muis (wij draaien over het algemeen Ubuntu als OS maar aan jou de keus)
  • Flexibele werktijden
  • 32/36-urige werkweek is mogelijk

En gezelligheid...

We houden van gezelligheid, je kan dus zomaar uitgedaagd worden voor een potje tafelvoetbal, tafeltennis of schaken. Daarnaast zijn er regelmatig uitjes om je collega’s ook buiten de werksfeer te leren kennen.


Direct solliciteren